sâmbătă, 22 octombrie 2011

În 5 minute, Rihanna a cheltuit 1.000 de lire la sex-shop!

Recent, Rihanna a profitat de o vizită în Franţa pentru a-şi îmbogăţi colecţia de accesorii sexuale.

Diva a intrat într-un sex-shop şi în mai puţin de 5 minute, nota ei de plată depăşea o mie de lire. Bikini din dantelă şi alte tipuri de lenjerie de corp, jucării, cătuşe de piele, lumânări parfumate şi uleiuri de baie, au făcut parte dintre achiziţiile sale.

Unul dintre vânzătorii de la Lovestore, magazinul din zona Pont Neuf de unde cântăreaţa şi-a făcut cumpărăturile, a declarat că aceasta ştia sigur ce vrea, neavând nevoie de vreun sfat sau consiliere, semn că produsele unui sex-shop îi era familiare.
Se pare că toate aceste accesorii sexy îi era destinate noului ei iubit, Dudley O'Shaugnessy, care i se va alătura interpretei în turneul pe care aceasta îl întreprinde prin Europa.

"Beneficiarul" însă va trebui să ţină cont de faptul că Rihannei îi place să fie dominată în dormitor, după cum a declarat într-un recent interviu. "Am un rol foarte dominant în viaţa mea, în orice aspect. Dar îmi place să mă simt şi ca o doamnă la un moment dat. Atunci este momentul când un tip este bărbat şi eu sunt femeie. Dacă sunt eu bărbatul şi în dormitor, nu prea îmi mai e bine", a declarat Rihanna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu