luni, 17 octombrie 2011

Hugh Jackman: ,,În fiecare vineri, le cumpăr colegilor bilete de loterie''


Actorul cumpără sute de bilete de loterie pentru colegii de pe platourile de filmare, în fiecare vineri, anunţă femalefirst.co.uk.
Hugh Jackman (43 de ani) a început această tradiţie pentru a-şi cunoaşte mai bine colegii.
„Este felul meu de a plăti taxe. Când am filmat prima dată în America, mă simţeam prost, pentru că nu ştiam cum îi cheamă pe jumătate dintre colegi. Aşa că m-am gândit ca, în fiecare după-amiază de vineri, să cumpar bilete de loterie şi să le fac cadou, sub pretextul că este o tradiţie australiană – dar nu este”, a spus starul.
„Mi-am făcut-o cu mâna mea, pentru că din acel moment nu am mai avut nici o vineri liberă. Chiar dacă nu am treabă, găsesc ei un motiv ca să mă cheme pe platouri. Le este teamă, pentru că fără mine nu se mai prezintă la muncă jumătate din echipă”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu