duminică, 23 octombrie 2011

Kate Winslet, despre noaptea incendiului: ,,În loc să fug, m-am dus în dormitor şi mi-am pus un sutien''

În luna august, actriţa a trecut prin clipe de coşmar când casa în care se afla a fost cuprinsă de flăcări.

Deşi a fost lăudată pentru curajul de care a dat dovadă, salvând-o pe mama lui Sir Richard Branson din incendiu, Kate a povestit că a avut şi un moment de confuzie, în care a fugit să-şi pună sutienul pe ea, în loc să se salveze.

"Am fugit în dormitor şi mi-am pus un sutien. În momente dezastruoase ca acela faci cele mai ciudate lucruri. Începusem să-l pun pe mine, dar m-am gândit că o să dureze prea mult până îl închid, aşa că l-am aruncat, mi-am pus un tricou, mi-am luat copiii şi pe bunică şi am fugit", a dezvăluit Kate Winslet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu