luni, 24 octombrie 2011

Cristina Spătar este însărcinată pentru a doua oară

Cristina Spătar este însărcinată pentru a doua oară, iar tratamentul a fost administrat de data aceasta în România.

Cântăreaţa a povestit la Happy Hour că e însărcinată în trei luni după mai multe tratamente:"Şi prima dată am avut nişte probleme de sănătate. Am stat în Germania câte 3 săptămâni, o lună...am fost de cam trei ori. Astăzi o să mă laud cu faptul că am reuşit să fac tratamentul acesta în România, nu în Germania. Sunt însărcinată în trei luni. Am avut nişte probleme, dar azi pot să spun că sunt foarte bine. A fost dificil tratamentul şi era foarte important să elimin stresul", a declarat Cristina Spătar la Happy Hour.

"Îmi doream foarte mult ca Albert să aibă un frăţior sau o surioară, am zis că renunţa la orice. Aproape un an de zile am făcut încercări", a mai adăugat ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu